Tack för din bokning!

Nedan hittar du information som är bra att veta kring din bokning av teknik- och installationstjänster från Smartify.

Vad händer efter din bokning?

Vi kommer inom kort att kontakta dig för tidsbokning.
 Vi försöker att erbjuda dig en telefon- eller besökstid inom tre dagar, eller vid en senare tidpunkt om du så önskar.

Behöver jag som kund göra några förberedelser inför teknikerbesöket?

Nej. Om det är något du skulle vilja komplettera din beställning med går det bra att göra det i samband med att vi ringer dig för tidsbokning.

Villkor för tjänsten

För tjänsten gäller SFT Bredbandsgruppen AB, ”Smartify” Allmänna villkor. Smartify kommer att behandla dina personuppgifter på de sätt och för de ändamål som framgår av Smartifys personuppgiftspolicy.

Behöver jag vara på plats när teknikern jobbar?

Ja, du eller någon över 18 år måste vara hemma när teknikern kommer. Det är ett bra tillfälle för dig att ställa frågor till teknikern om hur utrustningen fungerar och hur du använder dig utav den.

Om det är någonting du undrar över eller om du vill veta mer om våra tjänster, kontakta oss på:

Telefon: 077-446 60 60
Mail: hej@smartify.se

Våra telefontider:

Mån-Fre: 9.00 – 16.00